PUURPXL

PostNL Portal

Mijn Werk

terug naar cases Cases

PostNL Portal

De klantvraag:
De huidige Salesforce portal voor de postbezorgers voor PostNL voldeed niet aan de wensen en eisen van de gebruikers. Met technische aanpassingen binnen de Salesforce portal en een nieuwe look & feel moet de portal gebruiksvriendelijker en functioneler worden.

Doel van de website:

  • Hulpmiddel tijdens het werk

  • Technische vooruitgang

  • 
Geschikt voor Android en iOS

De doelgroep:

De primaire doelgroep van het portaal zijn de postbezorgers. De secundaire doelgroep zijn de administratieve medewerkers en teamleiders.

De oplossing:

Een rustig en overzichtelijk ontwerp waarbij alle belangrijke gegevens en informatie goed naar voren komen. De belangrijke content voor de postbezorgers is beter gepositioneerd op de site en de homepagina biedt direct de belangrijkste informatie voor de huidige en aankomende werkdagen van de postbezorger.

Het uiteindelijke resultaat:
Het portal is gebruiksvriendelijker geworden waarvoor het voor de postbezorgers als een hulpmiddel dient tijdens, voorafgaand en na het werk.

Vragen over dit project?

Puurpxl werkte aan:

Interaction desing, visueel design

Oplevering:

februari 2015

Meer projecten

Terug naar boven