PUURPXL

ANVA

Klaar voor morgen

terug naar cases Cases

ANVA

‘Klaar voor morgen’ is de nieuwe slogan van ANVA. Puurpxl is gevraagd om een nieuw ontwerp voor de website te maken, zodat ANVA online ook op de toekomst voorbereid is.

Enkel een restyle van de bestaande website zou onvoldoende invulling geven aan deze nieuwe claim. Niet alleen de verpakking van de boodschap die ANVA over wil brengen moet veranderen, ook de inhoud van de boodschap en de manier waarop deze verteld wordt.

Om dit online te ondersteunen is de structuur van de website grondig onder de loep genomen en was een herdefiniëring van een groot gedeelte van de website noodzakelijk.

De nieuwe website laat bestaande klanten opnieuw kennismaken met ANVA. Zowel bestaande als potentiële nieuwe klanten worden aangesproken op hun behoeftes en vanuit een actueel of ervaringsdeskundig kader overtuigd dat ANVA de betrouwbare innovatieve expert is.

Het nieuwe ontwerp van de homepage en productpagina’s zorgt ervoor dat de producten van ANVA duidelijker gepositioneerd worden. Welke producten zijn er? Wat is hun nut en toepassing? Daarnaast is er ruimte ingeruimd om ook additionele modules (upsell) en consultancy (leadgeneratie) aan de man te brengen.

Na het etaleren van de producten en diensten van ANVA wordt de bezoeker een logische en duidelijke call-to-action aangeboden. Hoe nu verder? Wie moet ik spreken? Wat kan ik dan verwachten?

 

Vragen over dit project?

Puurpxl werkte aan:

Online huisstijl, interactie ontwerp en grafisch ontwerp

Doorlooptijd:

2 maanden

Oplevering:

oktober 2010

Bezoek anva.nl

Meer projecten

Terug naar boven